Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jannesfans

  • Karin

    Zijn er hier ook mede-Jannesfans uit Brabant, liefst omg Roosendaal

    Ik ben Karin, 30 jaar (bijna 31) en ik ben al ruim 4 jaar groot fan van Jannes!

    Ik wil het liefst 1 x per maand naar zijn optredens, maar is helaas niet altijd mogelijk, omdat hij vaak in het noorden en het oosten van het land optreedt en ik helaas nog niet over een auto beschik!

    Ik probeer het wel hoor.

    Vorig jaar naar zn fanclubdag in Assen geweest, naar mpf Onstwedde, mpf Katwijk, mpf Arnhem, RadioNL Zomertoer in Roden, ‘t Haasje in Kampen, Radio Hollandie Superfeest in Roosendaal, ’t Snoekske in Waalwijk, winkelcentrum Holtenbroek in Zwolle, Hart voor Muziek-opnames in Helmond.

    Dus ik reis hem wel flink achterna, maar met de trein zijn het vaak lange ritten en is gezelliger met meerdere personen dan alleen.

    Tevens heeft Jannes opgetreden op mn bruiloft.

    Was echt super.

    Ben dit jaar al naar Hollandio Superfeest in Eindhoven geweest en naar Huishoudbeurs in Amsterdam toen Jannes daar optrad en komende zaterdag, 12 maart 2011, ga ik met mijn man naar het optreden van Jannes in Preston Palace.

    Wie vind het net als ik leuk om in contact te komen met mede-Jannesfans?

    Reageer maar…

    Groetjes Karin

  • L.Anders

    Hallo alle Fams wir moderatoren von deutschen internet radios haben eine gfan gruppe für deutschland und usa gegründet.

    ich weis nicht ob jannes überhaupt bewust ist wie bekannt und beliebt er in gesammten deutsch sprachigen raum ist ob deutschland,schweiz, österreich,selbst unsere deutschen hörer in den usa kanada venezuela und und und alle lieben seine lieder leider ist es nur sehr ein problem in deutschland immer sofort an die neuen CD,s von im zu kommen da es kein offiziellen verkaufs Anbiter gibt nur über inport sind die cd zu bekommen ist schade aber machbar.vielleicht hat einer noch ein typ wie und wo es schneller geht und unsere fans die cd,s sofort beziehen können wenn neue raus kommen. wir würden uns freunen wenn posten in unsere fan group auf facebook jannes fan group deutschland usa

  • irene

    hallo jannes ik had een vraag ik vind je heel goed ik heb een vraag heb jij een dekbed van jou ik ben toen bij je geweest in de tent er waren nog meer ik heb toen gewacht aan de man toen kwam je ik zit in het tehuis in rotterdam ik wil je vaak naar je toe komen ik mag ik mei heer weg mag ik naar dechte toe leuk he

  • irene thoen

    hallo jannes een fijne 2012 met je gezin ik heb een briefje geschrijven naar jou kus irene