Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe Janneswebsite! www.jannesonline.nl

  • Jannes fan

    Hoi allemaal,

    Hebben jullie die nieuwe website van Jannes al gezien?

    Ik vind 'm mooi!!

    Kijk maar op www.jannesonline.nl

    Groetjes

  • ilona

    ik kijk heel vaak op die site van jannes de nieuwe is cool . fan ilonaJannes fan schreef:

    >

    > Hoi allemaal,

    >

    > Hebben jullie die nieuwe website van Jannes al gezien?

    >

    > Ik vind 'm mooi!!

    >

    > Kijk maar op www.jannesonline.nl

    >

    > Groetjes

  • wil

    goede morgen jannes ik bn de vriendin van wil ik vind je een kanjer en luister graag je muziek wordt er ontzettend vrolijk van en dans door de kamer veel liefs een fan van je kusjes uit zuidlimburg doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxxxxxxxxxxxxxxxxx hvj

    ga zo door !!!!!!!!!!!!!! veel succes

  • Gina Kluitenberg

    Wanneer komt je nieuwe album uit.

  • sjon

    jannes is oke een echte feest beest

  • dj marcel

    de nummers op de DVD kloppen niet hoe kan dit

    nummer 1 mis ik en nummer 2 is drie :S:S:S:S

    gr dj marcel

  • andre bos

    hallo jannes mag ik weer een boekje hebben ik ben al jaaren lid en ik betaal er wel voor

    en krijg ik nog een keer een uit noding dan van jullie of een mailtje van jullie

    groeten andre bos

    adres is zuiderdiep 43

    9571 bc 2e exloermond

    telefoon 06-39006798

  • Monique Kreutz-Steur

    Hallo

    Ik ben een grote Janne fan. Ik heb mij aangemeld voor de nieuwsbrief maar die krijg ik steeds niet in mijn postvak. van mijn mail

    Ik heb contact gehad met Roelofsen waar Jannes ondervalt en die hebben in een mail gezegd dat ik mij alleen moest aanmelden en dat ik dan de nieuwsbrief via de mail zou moeten krijgen. Dus ik heb nog steeds geen nieuwsbrief. Gisteren las ik op de site van Jannes dat je eerst naar jannesonline.nl moest gaan daarna naar de nieuws brief om je opnieuw aan te melden. En ik ging ook naar jannesonline.nl en ik kreeg alleen dit dat je wat in kon typen. En dat doe ik dus nu. Heeft het bij jullie ook zo lang geduurd voordat jullie de digitale nieuwsbrief ontvingen?

    Want ze geven wat ik begrepen heb geen fanblad meer uit wat via de post komt.

    Monique